Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Pravni vidiki netiranja : diplomsko delo
ID
Kastelic, Helena
(
Avtor
),
ID
Stražišar, Borut
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kastelic1236.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
obligacijsko pravo
,
finance
,
finančni instrumenti
,
izvedeni finančni instrumenti
,
inovacije
,
terjatve
,
tveganje
,
pravni vidik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[H. Kastelic]
Leto izida:
2004
Št. strani:
II, 41 str., 9 str. pril.
PID:
20.500.12556/RUL-4422
UDK:
336
COBISS.SI-ID:
14502374
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
2894
Število prenosov:
409
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KASTELIC, Helena, 2004,
Pravni vidiki netiranja : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : H. Kastelic. [Dostopano 26 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kastelic1236.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
obligation law
,
finance
,
financial instruments
,
derivatives
,
innovations
,
receivables
,
risk
,
legal aspect
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Technical practicum products and teacher assessment literacy
Understanding and Attitudes of Primary SchoolStudents towards Engineering and Technology
Acceptance of advanced information and communication technology by technology and engineering teachers using the TAM3 model
Flipped learning and teaching in 7th grade mathemathics
Physical/sport activity of 2nd triad students during distance learning at the time of the SARS-CoV-2 epidemic (COVID-19)
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Technostress among primary school teachers in Slovenia
Students' experiences of distance learning during the covid-19 epidemic
ICT competencies of primary school foreign language teachers
Microworlds in mathematics education
Problem-based teaching in technology education
Nazaj