Podrobno

Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo : diplomska naloga
ID Poklukar, Špela (Avtor), ID Videmšek, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5770 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, opolnomočenje, izvirni delovni projekti pomoči, izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, redne osnovne šole, stališča učiteljev
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Poklukar]
Leto izida:2013
Št. strani:1 optični disk (CD-ROM)
PID:20.500.12556/RUL-43152 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376
COBISS.SI-ID:3984485 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:5238
Število prenosov:380
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
POKLUKAR, Špela, 2013, Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š. Poklukar. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5770
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pogled spremljevalcev gibalno oviranih otrok v rednih osnovnih šolah na inkluzijo
  2. Vključevanje otroka s posebnimi potrebami v osnovno šolo
  3. Odnos osnovnošolcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo (v OŠ Savo Kladnik Sevnica)
  4. Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
  5. Stališča staršev in šolskih svetovalnih delavcev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  2. Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  3. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  4. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev
  5. Stališča vzgojiteljev in učiteljev o pogojih za uspešno vključevanje otrok s posebnimi potrebami v večinske vrtce in osnovne šole

Nazaj