Podrobno

Pogled spremljevalcev gibalno oviranih otrok v rednih osnovnih šolah na inkluzijo : diplomska naloga
ID Gantar, Davor (Avtor), ID Humljan Urh, Špela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Videmšek, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5549 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, integracija, spremljevalci gibalno oviranih otrok, izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, redne osnovne šole
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Gantar]
Leto izida:2011
Št. strani:1 optični disk (CD-ROM)
PID:20.500.12556/RUL-42885 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376
COBISS.SI-ID:3701861 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3625
Število prenosov:284
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GANTAR, Davor, 2011, Pogled spremljevalcev gibalno oviranih otrok v rednih osnovnih šolah na inkluzijo : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Gantar. [Dostopano 22 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5549
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno osnovno šolo
  2. Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka v vzgojno-izobraževalnem procesu
  3. Otroci z govorno-jezikovnimi motnjami v rednih osnovnih šolah
  4. Prilagajanje pouka otrokom s primankljaji na posameznih področjih učenja v rednih osnovnih šolah
  5. Samopodoba gibalno oviranih mladostnikov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v slovenske redne osnovne šole
  2. Stališča razrednih in predmetnih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  3. Stališča učiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne osnovne šole
  4. Spremljanje napredka predšolskega otroka s CP v vlogi spremljevalca pri celostnem vključevanju v predšolski program
  5. Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s posebnimi potrebami v vrtcu

Nazaj