Podrobno

Težave, s katerimi se soočajo gluhi in naglušni študentje : diplomska naloga
ID Ašenberger, Katja (Avtor), ID Rode, Nino (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5030 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gluhi, naglušni, študenti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Ašenberger]
Leto izida:2009
Št. strani:1 optični disk (CD-ROM)
PID:20.500.12556/RUL-42351 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364.65-056.26
COBISS.SI-ID:3156325 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3061
Število prenosov:273
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
AŠENBERGER, Katja, 2009, Težave, s katerimi se soočajo gluhi in naglušni študentje : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Ašenberger. [Dostopano 29 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.nbn.si/URN:NBN:SI:FSD:DOC-N5030
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  2. The use of graphic representations in mathematics at primary level
  3. Flexible differentiation in mathematics in primary school
  4. Approach to carrying out art lessons in the class stage of primary school
  5. Mathematical homework in primary schools
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. The tangram in lower primary mathematics
  2. Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
  3. Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
  4. PEDAGOGICAL TOOLS FOR TEACHING MATHEMATICS IN THE PRIMARY CLASSROOM
  5. Observing pupil activity during student presentations in maths classes on the elementary level

Nazaj