Podrobno

Devizni tečaj, valutno tveganje in banke : magistrsko delo
ID Kristl, Miha (Avtor), ID Ribnikar, Ivan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kristl280.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:finance, devize, devizni tečaji, kupna moč denarja, pariteta, modeli, trg kapitala, valutno tveganje, obvladovanje tveganj
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kristl]
Leto izida:2004
Št. strani:91 str., 19 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4219 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.748
COBISS.SI-ID:14215398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2080
Število prenosov:655
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRISTL, Miha, 2004, Devizni tečaj, valutno tveganje in banke : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Kristl. [Dostopano 6 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kristl280.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:finance, foreign exchange, exchange rate, purchaising power of money, parity, models, capital market, currency risk, risk management

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Zaznavanje kredibilnosti podjetja v povezavi z družbeno odgovornostjo
  2. Izobraževanje starejših odraslih v Dnevnem centru aktivnosti Ljubljana v povezavi z njihovim doživljanjem kakovosti življenja
  3. Socialna anksioznost ter stili navezanosti v povezavi z odvisnostjo od interneta
  4. Primerjava učnih načrtov za matematiko v Sloveniji in Belgiji
  5. Ocena stališč, znanja, in interesa osnovnošolcev v povezavi z gensko spremenjenimi organizmi
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Matematika v povezavi z drugimi predmeti v tretjem razredu devetletke
  2. Matematika v povezavi z drugimi kurikularnimi področji
  3. Matematika v predšolskem obdobju v povezavi z ekologijo
  4. Reševanje zahtevnejših matematičnih nalog v povezavi z matematično nadarjenostjo
  5. Učenje matematičnih vzorcev v povezavi z drugimi področji v kurikulumu

Nazaj