Podrobno

Uvajanje dokumentnega sistema v izbrano podjetje : magistrsko delo
ID Lužar, Mirjam (Avtor), ID Gradišar, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/luzar104-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijski sistemi, informacijska tehnologija, poslovni proces, management, projekti, vodenje projektov, optimizacija, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lužar]
Leto izida:2008
Št. strani:81 str., 3 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-40703 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:17795814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:4953
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LUŽAR, Mirjam, 2008, Uvajanje dokumentnega sistema v izbrano podjetje : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Lužar. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/luzar104-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:information systems, information technology, business process, management, projects, project management, optimization, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Disruptive behavior in the elementary school with special curriculum
  2. Scientific literacy and curriculum in special school
  3. The method of creative movement and teaching the Slovene language in the fourth grade elementary school with special curriculum
  4. Carrying out hiking at the selected elementary school with special education programme with lower level educational
  5. Kindergarten merry-making activities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. THE ART OF MUSIC IN SPECIAL NEEDS PRIMARY SCHOOL
  3. DIFFERENCES IN EXPERIENCING STRESS AND BURNOUT IN RELATION TO MINDFULNESS, WHILE WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS, BETWEEN TEACHERS IN REGULAR PRIMARY SCHOOLS AND SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
  4. Clarity of lessons in primary schools with a special curriculum in function of empirical learning
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Nazaj