Podrobno

Stand structure of an uneven-aged fir-beech forest with an irregular diameter structure : modeling the development of the Belevine forest, Croatia
ID Čavlović, Juro (Avtor), ID Božić, Mario (Avtor), ID Bončina, Andrej (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dx.doi.org/10.1007/s10342-006-0120-z Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:naravna obnova, bukovi gozdovi, bukev, Fagus sylvatica L., Hrvaška
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2006
Št. strani:Str. 325-333
Številčenje:Vol. 125, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-37824 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*231
ISSN pri članku:1612-4669
COBISS.SI-ID:1697958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2823
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČAVLOVIĆ, Juro, BOŽIĆ, Mario in BONČINA, Andrej, 2006, Stand structure of an uneven-aged fir-beech forest with an irregular diameter structure : modeling the development of the Belevine forest, Croatia. European journal of forest research (Print) [na spletu]. 2006. Vol. 125, no. 4, p. 325–333. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: http://dx.doi.org/10.1007/s10342-006-0120-z
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:European journal of forest research (Print)
Založnik:Springer
ISSN:1612-4669
COBISS.SI-ID:1229478 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  2. The use of graphic representations in mathematics at primary level
  3. Flexible differentiation in mathematics in primary school
  4. Approach to carrying out art lessons in the class stage of primary school
  5. Mathematical homework in primary schools
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. The tangram in lower primary mathematics
  2. Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
  3. Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
  4. PEDAGOGICAL TOOLS FOR TEACHING MATHEMATICS IN THE PRIMARY CLASSROOM
  5. Observing pupil activity during student presentations in maths classes on the elementary level

Nazaj