Podrobno

Escherichia coli bacteriocins : antimicrobial efficacy and prevalence among isolates from patients with bacteraemia
ID Budič, Maruška (Avtor), ID Rijavec, Matija (Avtor), ID Petkovšek, Živa (Avtor), ID Žgur-Bertok, Darja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0028769 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:microbiology, bacteria
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1-7
Številčenje:Vol. 6, issue 12
PID:20.500.12556/RUL-37547 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:579
ISSN pri članku:1932-6203
DOI:10.1371/journal.pone.0028769 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:2484303 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:6033
Število prenosov:403
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BUDIČ, Maruška, RIJAVEC, Matija, PETKOVŠEK, Živa in ŽGUR-BERTOK, Darja, 2011, Escherichia coli bacteriocins : antimicrobial efficacy and prevalence among isolates from patients with bacteraemia. PloS one [na spletu]. 2011. Vol. 6, no. 12, p. 1–7. [Dostopano 25 julij 2025]. DOI 10.1371/journal.pone.0028769. Pridobljeno s: http://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0028769
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:PloS one
Založnik:PLOS
ISSN:1932-6203
COBISS.SI-ID:2005896 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv učitelja moškega spola na bralno motivacijo učenca
  2. Povezava interpretativnega branja z učno motivacijo učencev na razredni stopnji osnovne šole
  3. Mladi bralci pri tabornikih
  4. Primerjava klasičnega in elektronskega učbenika
  5. Bralni interes in bralna motivacija učencev 3., 4. in 5. razreda v Posavju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Spodbujanje bralne pismenosti in bralne motivacije preko modela lahkega branja v 9. razredu nižjega izobrazbenega standarda
  2. Motivacija starejših odraslih za udeležbo na tečajih o informacijsko-komunikacijskih tehnologijah
  3. Uporaba informacijsko-komunikacijskih tehnologij za informacijske operacije
  4. Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
  5. E-odpadki in informacijska varnost

Nazaj