Podrobno

Escherichia coli bacteriocins : antimicrobial efficacy and prevalence among isolates from patients with bacteraemia
ID Budič, Maruška (Avtor), ID Rijavec, Matija (Avtor), ID Petkovšek, Živa (Avtor), ID Žgur-Bertok, Darja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0028769 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:microbiology, bacteria
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1-7
Številčenje:Vol. 6, issue 12
PID:20.500.12556/RUL-37547 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:579
ISSN pri članku:1932-6203
DOI:10.1371/journal.pone.0028769 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:2484303 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:6467
Število prenosov:410
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BUDIČ, Maruška, RIJAVEC, Matija, PETKOVŠEK, Živa in ŽGUR-BERTOK, Darja, 2011, Escherichia coli bacteriocins : antimicrobial efficacy and prevalence among isolates from patients with bacteraemia. PloS one [na spletu]. 2011. Vol. 6, no. 12, p. 1–7. [Dostopano 10 oktober 2025]. DOI 10.1371/journal.pone.0028769. Pridobljeno s: http://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0028769
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:PloS one
Založnik:Public Library of Science
ISSN:1932-6203
COBISS.SI-ID:2005896 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redno izobraževanje
  2. Vzgoja in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami
  3. Učenci s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  4. Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v šolah s prilagojenim programom
  5. Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami (Slovenija-tujina)
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odločitveni model za ugotavljanje primernosti vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole
  2. Integracija predšolskih otrok s posebnimi potrebami v skupino vrtca in mnenja staršev ter strokovnih delavcev
  3. Odnos šolskih svetovalnih delavcev do integracije otrok s posebnimi potrebami
  4. Pravni in dejanski položaj otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  5. Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje: perspektiva strokovnih in svetovalnih delavcev

Nazaj