Podrobno

Voda kot strateški vir : obdelava industrijskih odpadnih vod v proizvodnji pijač - OVE
ID Klemenčič, Miran (Avtor), ID Zupančič, Gregor Drago (Avtor), ID Roš, Milenko (Avtor), ID Marinšek-Logar, Romana (Avtor), ID Oset, Matej (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://beta.finance.si/files/2012-11-26/Miran%20Klemen%C4%8Di%C4%8D.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odpadne vode, čiščenje, pivovarstvo, mikrobiologija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:[Str. 1-21]
PID:20.500.12556/RUL-37003 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:628.3
COBISS.SI-ID:3257480 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:4079
Število prenosov:348
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KLEMENČIČ, Miran, ZUPANČIČ, Gregor Drago, ROŠ, Milenko, MARINŠEK-LOGAR, Romana in OSET, Matej, 2012, Voda kot strateški vir : obdelava industrijskih odpadnih vod v proizvodnji pijač - OVE. V : [na spletu]. Objavljeni strokovni prispevek na konferenci. 2012. p. 1–21. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://beta.finance.si/files/2012-11-26/Miran%20Klemen%C4%8Di%C4%8D.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke in zaznavanje njenega premoženja na družbenem omrežju TikTok
  2. Porabnikovo zaznavanje vplivnostnega trženja na Instagramu
  3. Učinkovitost oglasov s spolnimi pozivi
  4. Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  5. Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Instagram kot moderna oblika trženjskega komuniciranja

Nazaj