Podrobno

Slovenian children's consumer behaviour
ID Lovšin Kozina, Francka (Avtor), ID Benedik, Mateja (Avtor), ID Koch, Verena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.davidpublishing.com/show.html?9292 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 867-874
Številčenje:Vol. 2, no. 10
PID:20.500.12556/RUL-36641 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.016:64
ISSN pri članku:2161-6248
COBISS.SI-ID:9513545 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1636
Število prenosov:189
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LOVŠIN KOZINA, Francka, BENEDIK, Mateja in KOCH, Verena, 2012, Slovenian children’s consumer behaviour. US-China education review [na spletu]. 2012. Vol. 2, no. 10, p. 867–874. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.davidpublishing.com/show.html?9292
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:US-China education review
Založnik:David Pub. Co.
ISSN:2161-6248
COBISS.SI-ID:4290519 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vloga spletnega oglaševanja pri potrošnji športnih prehranskih dopolnil
  2. Segmentation of collaborative consumption consumers
  3. Trajnostna naravnanost porabnikov pri nakupu oblačil
  4. Analiza ovir pri družbeno odgovornem vedenju slovenskih porabnikov
  5. Vpliv elektronskega poslovanja na nakupne navade potrošnikov konfekcijskih izdelkov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vizualna komunikacija v socialnem marketingu
  2. Vedenje slovenskih potrošnikov pri spletnem nakupovanju
  3. Slovenian children's poetry
  4. Modna industrija
  5. Paradoks ženske identitete

Nazaj