Podrobno

Proceedings : (full papers (non-reviewed), abstracts, author index)
ID Zadnik Stirn, Lidija (Urednik)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.iufro.org/download/file/4643/4503/40500-ljubljana08_pdf/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:gozdarstvo, zborniki
Vrsta gradiva:Zbornik
Tipologija:2.30 - Zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotechnical Faculty, Department of Forestry and Renewable Natural Resources
Leto izida:2008
Št. strani:X, 228 str.
PID:20.500.12556/RUL-36416 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*9(082)
ISBN:978-961-6020-51-0
COBISS.SI-ID:238962176 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2975
Število prenosov:177
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZADNIK STIRN, Lidija (ur.), 2008, Proceedings : (full papers (non-reviewed), abstracts, author index) [na spletu]. Zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci. Ljubljana : Biotechnical Faculty, Department of Forestry and Renewable Natural Resources. [Dostopano 26 marec 2025]. ISBN 978-961-6020-51-0. Pridobljeno s: http://www.iufro.org/download/file/4643/4503/40500-ljubljana08_pdf/
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Moteča vedenja v osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
  3. Naravoslovna pismenost in učni cilji v osnovni šoli s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  4. Izvajanje pohodništva na izbrani osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  5. Rajalne igre v vrtcu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. Glasbena umetnost v osnovni šoli s posebnimi potrebami
  3. Razlike v doživljanju stresa in izgorelost učiteljev v povezavi s čuječnostjo v običajnih osnovnih šolah in šolah s prilagojenim programom
  4. Nazornost pouka v osnovni šoli s prilagojenim programom v funkciji izkustvenega učenja
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Nazaj