Podrobno

Focus on higher education in Europe 2010 : the impact of the bologna process
Avtorji niso navedeni.

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bolonjski proces, Bologna Process
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Luxembourg
Založnik:Publications Office of the European Union
Leto izida:2010
Št. strani:156 str.
PID:20.500.12556/RUL-35885 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378(061.1EU)
ISBN:978-92-9201-086-7
DOI:10.2797/38158 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:8211273 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1456
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Focus on higher education in Europe 2010 : the impact of the bologna process, 2010. [na spletu], Luxembourg : Publications Office of the European Union. [Dostopano 19 marec 2025]. ISBN 978-92-9201-086-7. Pridobljeno s: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Gibanje rektuma med neoadjuvantnim obsevanjem: uvod v adaptivno radioterapijo
  2. Vpliv psiholoških dejavnikov na interfrakcijske premike pri obsevanju raka dojke
  3. Pomen slikovne verifikacije z računalniško tomografijo s konusnim snopom pri obsevanju raka pljuč
  4. Karakterizacija imunskega odziva mišjih tumorjev na obsevanje z večbarvnim imunofluorescenčnim barvanjem
  5. Akutna toksičnost pri radioterapiji raka analnega kanala z IMRT ali VMAT obsevalno tehniko
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Samodejno povzemanje slovenskih besedil s strojni učenjem
  2. Vpliv umetne inteligence na prihodnost modne fotografije
  3. Podatkovni kanjoni, pristop strojnega učenja za potrebe razložljive umetne inteligence
  4. Gradnja klasifikatorjev z metodo grobih množic
  5. Induktivno učenje iz opazovanj

Nazaj