Podrobno

Focus on higher education in Europe 2010 : the impact of the bologna process
Avtorji niso navedeni.

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bolonjski proces, Bologna Process
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Luxembourg
Založnik:Publications Office of the European Union
Leto izida:2010
Št. strani:156 str.
PID:20.500.12556/RUL-35885 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378(061.1EU)
ISBN:978-92-9201-086-7
DOI:10.2797/38158 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:8211273 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1431
Število prenosov:196
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Focus on higher education in Europe 2010 : the impact of the bologna process, 2010. [na spletu], Luxembourg : Publications Office of the European Union. [Dostopano 19 marec 2025]. ISBN 978-92-9201-086-7. Pridobljeno s: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba digitalnega dvojčka za optimiranje proizvodnega in logističnega procesa polnjenja steklenic
  2. A robust heuristics for the online job shop scheduling problem
  3. Inteligentni algoritem za optimiranje montažnih in strežnih sistemov ter procesov linijske proizvodnje
  4. Optimizacija terminskega plana na osnovi IFC
  5. Minimizacija zamud proizvodnih opravil s Petrijevimi mrežami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Samodejno povzemanje slovenskih besedil s strojni učenjem
  2. Vpliv umetne inteligence na prihodnost modne fotografije
  3. Podatkovni kanjoni, pristop strojnega učenja za potrebe razložljive umetne inteligence
  4. Gradnja klasifikatorjev z metodo grobih množic
  5. Induktivno učenje iz opazovanj

Nazaj