Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Mapping policies and practices for the preparation of teachers for inclusive education in context of social and cultural diversity : country report for Serbia
ID
Macura-Milovanović, Sunčica
(
Avtor
),
ID
Gera, Ibolya
(
Avtor
),
ID
Kovačević, Mirjana
(
Avtor
),
ID
Camilleri, Anthony F.
(
Urednik
),
ID
Pantić, Nataša
(
Urednik
),
ID
Zgaga, Pavel
(
Konzultant
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.etf.europa.eu/pubmgmt.nsf/%28getAttachment%29/8A6D4DAA987362D0C125772E002CAB00/$File/NOTE85SBJV.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
inkluzija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Bologna
Založnik:
European Training Foundation, ETF
Leto izida:
2009
Št. strani:
78 str.
PID:
20.500.12556/RUL-35382
UDK:
376.1
COBISS.SI-ID:
8215881
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1388
Število prenosov:
175
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj