izpis_h1_title_alt

Mapping policies and practices for the preparation of teachers for inclusive education in context of social and cultural diversity : country report for Serbia
ID Macura-Milovanović, Sunčica (Avtor), ID Gera, Ibolya (Avtor), ID Kovačević, Mirjana (Avtor), ID Camilleri, Anthony F. (Urednik), ID Pantić, Nataša (Urednik), ID Zgaga, Pavel (Konzultant)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.etf.europa.eu/pubmgmt.nsf/%28getAttachment%29/8A6D4DAA987362D0C125772E002CAB00/$File/NOTE85SBJV.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:inkluzija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Bologna
Založnik:European Training Foundation, ETF
Leto izida:2009
Št. strani:78 str.
PID:20.500.12556/RUL-35382 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.1
COBISS.SI-ID:8215881 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1207
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj