izpis_h1_title_alt

Mapping policies and practices for the preparation of teachers for inclusive education in context of social and cultural diversity : country report for Bosnia and Herzegovina
ID Kafedžić, Lejla (Avtor), ID Pribišev Beleslin, Tamara (Avtor), ID Džemidžić Kristiansen, Selma (Avtor), ID Camilleri, Anthony F. (Urednik), ID Pantić, Nataša (Urednik), ID Zgaga, Pavel (Konzultant)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.etf.europa.eu/pubmgmt.nsf/%28getAttachment%29/62366F5E57E2F2B4C125772E002B2093/$File/NOTE85SB89.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:inkluzija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Bologna
Založnik:European Training Foundation, ETF
Leto izida:2009
Št. strani:79 str.
PID:20.500.12556/RUL-35380 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.1
COBISS.SI-ID:8213321 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1043
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj