Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Mapping policies and practices for the preparation of teachers for inclusive education in context of social and cultural diversity : country report for Bosnia and Herzegovina
ID
Kafedžić, Lejla
(
Avtor
),
ID
Pribišev Beleslin, Tamara
(
Avtor
),
ID
Džemidžić Kristiansen, Selma
(
Avtor
),
ID
Camilleri, Anthony F.
(
Urednik
),
ID
Pantić, Nataša
(
Urednik
),
ID
Zgaga, Pavel
(
Konzultant
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.etf.europa.eu/pubmgmt.nsf/%28getAttachment%29/62366F5E57E2F2B4C125772E002B2093/$File/NOTE85SB89.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
inkluzija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Bologna
Založnik:
European Training Foundation, ETF
Leto izida:
2009
Št. strani:
79 str.
PID:
20.500.12556/RUL-35380
UDK:
376.1
COBISS.SI-ID:
8213321
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1043
Število prenosov:
154
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj