Podrobno

The Bologna process and the reform of doctoral education in Europe
ID Zgaga, Pavel (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://portal.acs.org/portal/PublicWebSite/education/students/graduate/newsletter/CNBP_025361 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:bolonjski proces
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 7-8
Številčenje:Letn. 6, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-35280 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
COBISS.SI-ID:7134537 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1105
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZGAGA, Pavel, 2007, The Bologna process and the reform of doctoral education in Europe. [na spletu]. 2007. Vol. 6, no. 2, p. 7–8. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: http://portal.acs.org/portal/PublicWebSite/education/students/graduate/newsletter/CNBP_025361
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Gibanje rektuma med neoadjuvantnim obsevanjem: uvod v adaptivno radioterapijo
  2. Vpliv psiholoških dejavnikov na interfrakcijske premike pri obsevanju raka dojke
  3. Pomen slikovne verifikacije z računalniško tomografijo s konusnim snopom pri obsevanju raka pljuč
  4. Karakterizacija imunskega odziva mišjih tumorjev na obsevanje z večbarvnim imunofluorescenčnim barvanjem
  5. Akutna toksičnost pri radioterapiji raka analnega kanala z IMRT ali VMAT obsevalno tehniko
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Samodejno povzemanje slovenskih besedil s strojni učenjem
  2. Vpliv umetne inteligence na prihodnost modne fotografije
  3. Podatkovni kanjoni, pristop strojnega učenja za potrebe razložljive umetne inteligence
  4. Gradnja klasifikatorjev z metodo grobih množic
  5. Induktivno učenje iz opazovanj

Nazaj