Podrobno

Pojmovanje družbene odgovornosti v oglaševalskih agencijah : diplomsko delo
ID Tomić, Dijana (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_tomic-dijana.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Tomić]
Leto izida:2014
Št. strani:59 str.
PID:20.500.12556/RUL-30467 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:33072477 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.01.2015
Število ogledov:1886
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TOMIĆ, Dijana, 2014, Pojmovanje družbene odgovornosti v oglaševalskih agencijah : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Tomić. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_tomic-dijana.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Etična paradigma oglaševanja z vidika strokovnjakov v oglaševalskih agencijah
  2. Razumevanje družbene odgovornosti v turističnih agencijah
  3. Upravljanje z dejavniki za povečanje kreativnosti v oglaševalskih agencijah
  4. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  5. Percepcija etike med zaposlenimi v oglaševalskih agencijah v času recesije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analiza nekaterih kriterijev družbene odgovornosti v logističnih podjetjih
  2. SIST ISO 26000:2010 kot orodje za vpeljavo družbene odgovornosti v podjetje
  3. Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
  4. Jezikovnostilistična analiza sloganov v oglaševalskih besedilih ponudnika mobilnih storitev
  5. Primerjalno pravni vidik družbene odgovornosti v javnih podjetjih

Nazaj