izpis_h1_title_alt

An analysis of teacher education context, structure, and quality-assurance arrangements in TEDS-M countries : findings from the IEA teacher education and development study in mathematics (TEDS-M)
ID Ingvarson, Lawrence (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.iea.nl/fileadmin/user_upload/Publications/Electronic_versions/TEDS-M_Findings.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:mednarodne usmeritve, programi, demografski kazalci, zgodovinski vidik, kakovost, politike, učitelj začetnik
Vrsta gradiva:Strokovno delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Amsterdam
Založnik:IEA
Leto izida:2013
Št. strani:251 str.
PID:20.500.12556/RUL-30143 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
ISBN:978-90-79549-21-4
COBISS.SI-ID:10305353 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2015
Število ogledov:1102
Število prenosov:185
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj