Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
An analysis of teacher education context, structure, and quality-assurance arrangements in TEDS-M countries : findings from the IEA teacher education and development study in mathematics (TEDS-M)
ID
Ingvarson, Lawrence
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.iea.nl/fileadmin/user_upload/Publications/Electronic_versions/TEDS-M_Findings.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
mednarodne usmeritve
,
programi
,
demografski kazalci
,
zgodovinski vidik
,
kakovost
,
politike
,
učitelj začetnik
Vrsta gradiva:
Strokovno delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Amsterdam
Založnik:
IEA
Leto izida:
2013
Št. strani:
251 str.
PID:
20.500.12556/RUL-30143
UDK:
378
ISBN:
978-90-79549-21-4
COBISS.SI-ID:
10305353
Datum objave v RUL:
05.01.2015
Število ogledov:
1102
Število prenosov:
185
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj