Podrobno

Razvoj trga denarja in kapitala v Republiki Sloveniji : diplomsko delo
ID Janežič, Klavdija (Avtor), ID Prohaska, Zdenko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/janezic147.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, finance, finančni sistemi, finančni instrumenti, finančne institucije, dejavnost, izvajanje, denarni trg, trg kapitala, uporabniki, predpisi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Janežič]
Leto izida:2002
Št. strani:50 str.
PID:20.500.12556/RUL-2997 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.76
COBISS.SI-ID:12529126 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2670
Število prenosov:614
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JANEŽIČ, Klavdija, 2002, Razvoj trga denarja in kapitala v Republiki Sloveniji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Janežič. [Dostopano 26 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/janezic147.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, finance, financial systems, financial instruments, financial institutions, activities, implementation, money market, capital market, users, regulations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Technical practicum products and teacher assessment literacy
  2. Understanding and Attitudes of Primary SchoolStudents towards Engineering and Technology
  3. Acceptance of advanced information and communication technology by technology and engineering teachers using the TAM3 model
  4. Flipped learning and teaching in 7th grade mathemathics
  5. Physical/sport activity of 2nd triad students during distance learning at the time of the SARS-CoV-2 epidemic (COVID-19)
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Technostress among primary school teachers in Slovenia
  2. Students' experiences of distance learning during the covid-19 epidemic
  3. ICT competencies of primary school foreign language teachers
  4. Microworlds in mathematics education
  5. Problem-based teaching in technology education

Nazaj