Podrobno

The SECURE project : analysis of perceptions of teachers and learners on topics related to the IASSEE conference
ID De Meyere, Job (Avtor), ID Sokolowska, Dagmara (Avtor), ID Folmer, Elvira (Avtor), ID Rovšek, Barbara (Avtor), ID Peeters, Wim (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.tara.tcd.ie/bitstream/handle/2262/69112/IASSEE%20Final%20Report-2.pdf?sequence=1 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:projekt SECURE
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 107-126
PID:20.500.12556/RUL-29949 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:50
COBISS.SI-ID:10148681 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:2176
Število prenosov:274
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DE MEYERE, Job, SOKOLOWSKA, Dagmara, FOLMER, Elvira, ROVŠEK, Barbara in PEETERS, Wim, 2013, The SECURE project : analysis of perceptions of teachers and learners on topics related to the IASSEE conference. V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. 2013. p. 107–126. [Dostopano 19 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.tara.tcd.ie/bitstream/handle/2262/69112/IASSEE%20Final%20Report-2.pdf?sequence=1
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. The SECURE project
  2. Intended, implemented and attained mst curricula across Europe
  3. Povezovanje naravoslovja z drugimi vsebinami kurikuluma osnovne šole - buče v prvem triletju
  4. Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkovza naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
  5. Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Obračunavanje davka na dodano vrednost na občinah

Nazaj