Podrobno

Overcoming fragmentation in teacher education policy and practice
Avtorji niso navedeni.

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.idi.hr/tepe2014/TEPE_2014_abstracts-Zg.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:politika
Vrsta gradiva:Zbornik
Tipologija:2.25 - Druge monografije in druga zaključena dela
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Zagreb
Založnik:Institute for social research
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-29916 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.011.3-051
COBISS.SI-ID:10052681 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1554
Število prenosov:70
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Overcoming fragmentation in teacher education policy and practice, 2014. [na spletu], Druge monografije in druga zaključena dela. Zagreb : Institute for social research. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.idi.hr/tepe2014/TEPE_2014_abstracts-Zg.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Generične in predmetno specifične kompetence za študijske programe druge in tretje stopnje
  2. Bologna
  3. Bologna revisited
  4. Prof. dr. Pavel Zgaga
  5. Mobility and the European dimension in teacher education
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Profesionalni razvoj vzgojiteljev
  2. Model samovrednotenja učiteljev
  3. Stališča študentov v Bolonjski deklaraciji
  4. Obstacles to change in teacher education
  5. Visokošolsko izobraževanje v Sloveniji

Nazaj