Podrobno

Intended, implemented and attained mst curricula across Europe : what can research tell us?
ID Sokolowska, Dagmara (Avtor), ID De Meyere, Job (Avtor), ID van Graf, Marja (Avtor), ID Rovšek, Barbara (Avtor), ID Peeters, Wim (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.esera.org/media/eBook_2013/strand%2010/ESERA_eBook_Part_10.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:project SECURE, tehnologija, srednje šole
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 150-161
PID:20.500.12556/RUL-29908 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:50
COBISS.SI-ID:10051657 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1905
Število prenosov:298
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SOKOLOWSKA, Dagmara, DE MEYERE, Job, VAN GRAF, Marja, ROVŠEK, Barbara in PEETERS, Wim, 2014, Intended, implemented and attained mst curricula across Europe : what can research tell us? V : [na spletu]. Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci. 2014. p. 150–161. [Dostopano 19 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.esera.org/media/eBook_2013/strand%2010/ESERA_eBook_Part_10.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. The MST curricula for 5, 8, 11 and 13 year olds researched by the SECURE project across Europe
  2. The SECURE project
  3. Balancing the needs between training for future scientists and broader societal needs - SECURE project research on mathematics, science and technology curricula and their implementation
  4. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
  5. PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj