Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Pravljice so eno najboljših ideoloških orodij
ID
Blažič, Milena
(
Intervjuvanec
),
ID
Plahuta Simčič, Valentina
(
Oseba, ki intervjuva
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.delo.si/kultura/knjizevni-listi/pravljice-so-eno-najboljsih-ideoloskih-orodij.html
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
intervju
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.22 - Intervju
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/RUL-29891
UDK:
82-343
ISSN pri članku:
1854-6544
COBISS.SI-ID:
10106697
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
1968
Število prenosov:
193
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Pravljice so eno najboljših ideoloških orodij
, 2014. [na spletu], Intervju. [Dostopano 15 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.delo.si/kultura/knjizevni-listi/pravljice-so-eno-najboljsih-ideoloskih-orodij.html
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Delo.si
Založnik:
Delo
ISSN:
1854-6544
COBISS.SI-ID:
229564928
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Interactive animation based on augmented reality
Mobile Air Navigation with Augmented Reality
Augmentation of interactive experiments with a Google Tango device
Support for engineering operations in mixed reality environment
Virtualna resničnost v turizmu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Slovenska literatura iz Italije v medkulturnem kontekstu
Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?
Nazaj