Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Pravljice so eno najboljših ideoloških orodij
ID
Blažič, Milena
(
Intervjuvanec
),
ID
Plahuta Simčič, Valentina
(
Oseba, ki intervjuva
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.delo.si/kultura/knjizevni-listi/pravljice-so-eno-najboljsih-ideoloskih-orodij.html
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
intervju
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.22 - Intervju
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/RUL-29891
UDK:
82-343
ISSN pri članku:
1854-6544
COBISS.SI-ID:
10106697
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
1850
Število prenosov:
193
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Pravljice so eno najboljših ideoloških orodij
, 2014. [na spletu], Intervju. [Dostopano 4 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.delo.si/kultura/knjizevni-listi/pravljice-so-eno-najboljsih-ideoloskih-orodij.html
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Delo.si
Založnik:
Delo
ISSN:
1854-6544
COBISS.SI-ID:
229564928
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
Izziv za nadarjene mlade bralce in bralke
Od recepcijske do sistemske didaktike književnosti
Information and communication tehnology in fairytales teaching in the third grade of primary school
Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Slovenska literatura iz Italije v medkulturnem kontekstu
Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
Didaktična obravnava ljudskih in umetnih pravljic pri pouku nemščine kot tujega jezika
O književni osebi in horizontu pričakovanj v predoperativnem in operativnem obdobju otrokovega bralnega razvoja
A different approach to teaching literature, or what is the fairytale doing in the second triennium curriculum?
Nazaj