Podrobno

Učenje matematike v naravi : diplomsko delo
ID Peterlin, Katja (Avtor), ID Hodnik, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2410 Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,17 MB)
MD5: 44CC777FBA3F117591394165BC5CE5B5

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učenje v naravi, učenje na prostem, matematika v vrtcu, medpodročno povezovanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Peterlin]
Leto izida:2014
Št. strani:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-29801 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:51(043.2)
COBISS.SI-ID:10204233 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:3537
Število prenosov:419
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PETERLIN, Katja, 2014, Učenje matematike v naravi : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Peterlin. [Dostopano 8 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=29801
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Otrokove predstave o matematičnih pojmih
  2. Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo
  3. Spoznavanje matematičnih pojmov v naravnem okolju
  4. Z matematičnimi igrami do znanja
  5. Veliko hrupa za nič
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Medpodročno povezovanje matematike v vrtcu
  2. Matematika kot del življenja v vrtcu
  3. Možnosti povezovanja matematike z ostalimi področji v prvem starostnem obdobju
  4. Obravnavanje naravoslovnih vsebin v obliki lutkovno-gledaliških iger v vrtcu
  5. Matematika je v predšolskem obdobju povezana z vsemi področji kurikula

Nazaj