Podrobno

Kritična analiza strategij slovenskih mest kulture : od neoprijemljivih ciljev k strateškemu načrtovanju in upravljanju
ID Straus, Matevž (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Hočevar, Marjan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_straus-matevz.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strateški marketing, mestni marketing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Straus]
Leto izida:2014
Št. strani:146 str.
PID:20.500.12556/RUL-29342 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.7:711.4(043.3)
COBISS.SI-ID:32714077 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2014
Število ogledov:1884
Število prenosov:306
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
STRAUS, Matevž, 2014, Kritična analiza strategij slovenskih mest kulture : od neoprijemljivih ciljev k strateškemu načrtovanju in upravljanju [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Straus. [Dostopano 20 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_straus-matevz.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Critical analysis of turnaround strategy in Visakhapatnam Steel Plant
  2. Diskurzi o evtanaziji v slovenskih tiskanih medijih
  3. Politični diskurz pri uvajanju rezilnih ograj na meji
  4. Diskurzi medijske politike Evropske unije
  5. Kritična analiza strategije pripojitve konkretnega podjetja s poudarkom na njenem uresničevanju v praksi
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
  2. Načrt rasti podjetja Agrosaat, d.o.o.
  3. Nekatere značilnosti fizične strukture slovenskih mest
  4. Tlorisi slovenskih mest
  5. Tri paradigme novodobnega razvoja slovenskih mest

Nazaj