Details

Ustreznost ostajanja otrok s kognitivnimi primanjkljaji v večinski osnovni šoli z vidika izvajalcev dodatne strokovne pomoči : diplomsko delo
ID Vtič, Nataša (Author), ID Zorc-Maver, Darja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Metljak, Uroš (Comentor)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2091/1/Nata%C5%A1a_Vti%C4%8D_%2D_DIPLOMSKO_DELO.pdf This link opens in a new window
.pdfPDF - Presentation file, Download (1,83 MB)
MD5: 1A8D1269211F6ABFF81384D8C5316418

Language:Slovenian
Keywords:dodatna strokovna pomoč, težave v integracijskem procesu, položaj otroka v prezahtevnem programu
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:PEF - Faculty of Education
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Vtič]
Year:2014
Number of pages:106 str.
PID:20.500.12556/RUL-29073 This link opens in a new window
UDC:159.922.76:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:10024521 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1902
Downloads:391
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
VTIČ, Nataša, 2014, Ustreznost ostajanja otrok s kognitivnimi primanjkljaji v večinski osnovni šoli z vidika izvajalcev dodatne strokovne pomoči : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : N. Vtič. [Accessed 18 May 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=29073
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Sistem za nadzor in upravljanje procesa vrenja v vinski cisterni
  2. Kje je bila kamera
  3. Računalniški sistem za nadzor in upravljanje akvarija
  4. Pogled izza odra
  5. Visokorazpoložljvi sistem za nadzor in opazovanje
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Modularni sistem za avtomatizacijo hiše
  2. Sistem za krmiljenje hišnih naprav preko spleta
  3. Vgrajeni sistem za zajem slike iz infrardečega slikovnega senzorja v vesolju
  4. Mikrokrmilni sistem za nadzor pomika digitalnega fotoaparata
  5. Produkcija dokumentarnih filmov o živalih

Back