izpis_h1_title_alt

Marketing strategy adaptation to crisis in Slovenian and Spanish companies : master's thesis
ID Hrastelj, Eva (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hrastelj1216-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, Španija, recesije, krize, podjetje, poslovanje podjetja, trženje, inovacije, konkurenčnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Hrastelj]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 73, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-28628 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21979622 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:921
Število prenosov:169
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Spain, recessions, crises, enterprises, company performance, marketing, innovations, competitivity, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj