Podrobno

Uvajanje novih trženjskih konceptov v modni industriji : primer luksuznih blagovnih znamk
ID Strle, Špela (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/strle4784.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tekstilna industrija, blagovne znamke, oglas, družbena odgovornost, poslovno komuniciranje, cena, rrodaja, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Strle]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 49, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-28444 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21768934 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2949
Število prenosov:214
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
STRLE, Špela, 2013, Uvajanje novih trženjskih konceptov v modni industriji : primer luksuznih blagovnih znamk [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Š. Strle. [Dostopano 19 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/strle4784.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, textile industry, trademarks, advertisement, social responsibility, business communication, price, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Speleološke značilnosti Krasa
  2. Suhe doline na Krasu
  3. Tipizacija in razporeditev drobnih površinskih korozijskih oblik na slovenskem krasu
  4. Morfogeneza kotline Rakov Škocjan
  5. Geomorfološke oblike in procesi na apnencu Tamala, Zahodna Avstralija
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Oblike in procesi na flišnih obalnih stenah
  2. Geomorfologija izbranih območij pobočja Trnovskega gozda
  3. Burja in njeni pokrajinski učinki v Vipavski dolini
  4. Geografsko-krasoslovno načrtovanje razvoja na Divaškem Krasu
  5. Izgradnja geografskega informacijskega sistema Natura 2000

Nazaj