Podrobno

Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov : magistrsko delo
ID Žbontar Škraba, Janja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zbontar1096-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, družbena odgovornost, blagovne znamke, lojalnost, meritve, zadovoljstvo, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Žbontar Škraba]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 63, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-28413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21691110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1905
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŽBONTAR ŠKRABA, Janja, 2013, Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Žbontar Škraba. [Dostopano 29 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zbontar1096-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, social responsibility, trademarks, loyalty, measurements, satisfaction, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Corporate social responsibility in sports organizations
  2. Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  3. Communicating social responsibility through corporate websites in Slovenia
  4. Achieving economic sustainability through corporate social responsibility
  5. Corporate social responsibility practices in the Macedonian banking sector
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Slovenian companies and corporate social responsibility
  2. Does customer loyalty depend on corporate social responsibility?
  3. Social responsibility of enterprises business
  4. Introduction in socially responsible entrepreneurship practices in the case of the bank

Nazaj