Podrobno

Vpliv vremenskih razmer na prometni tok v cestnem prometu : diplomska naloga
ID Skvarča, Simon (Avtor), ID Maher, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rijavec, Robert (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,80 MB)
MD5: F4A792A1CAAFEACB41C7475A81FC5AB6
PID: 20.500.12556/rul/14e6e59a-71a6-4125-a40d-05a51d9dd772

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, UNI, diplomska dela, vreme, prometni tok, vpliv, avtocesta, regionalna cesta, graduation thesis, civil engineering, weather, traffic flow, impact, regional road
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Skvarča]
Leto izida:2013
Št. strani:X, 70 str.
PID:20.500.12556/RUL-28271 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:656.1(043.2)
COBISS.SI-ID:6445921 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4026
Število prenosov:631
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SKVARČA, Simon, 2013, Vpliv vremenskih razmer na prometni tok v cestnem prometu : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Skvarča. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=28271
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of weather on traffic flow characteristics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Developing listening skills in teaching English as a foreign language to fifth graders
  2. Pupils' attitudes towards learning English as a foreign language in grades 5 and 6 of primary school
  3. Use of the total physical response storytelling method when teaching English as a foreign language in the first grade
  4. Analysis of the tasks for the development of writing skills in workbooks for teaching English as a foreign language to the fourth and fifth graders
  5. Descriptive assessment of English as a foreign language in the second grade of primary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
  2. Use of Tynker in early stages of teaching programing
  3. Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
  4. Na pot monografiji
  5. Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju

Nazaj