Podrobno

Analiza stanja kmetijstva in rabe zemljišč kmetijskih gospodarstev 2000-2010 : diplomska naloga
ID Gorčan, Sandra (Avtor), ID Lisec, Anka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Drobne, Samo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,98 MB)
MD5: 1C0D9A0866C151A2FAE3C5E1BF1AA25A
PID: 20.500.12556/rul/e71e2c33-f338-4d55-b95e-576aa31b0d29

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:geodezija, diplomska dela, UNI, kmetijstvo, kmetijska zemljišča, popis kmetijstva, raba zemljišč, demografija, kmetijska gospodarstva, Slovenija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Gorčan]
Leto izida:2013
Št. strani:X, 60 str., 3 pril.
PID:20.500.12556/RUL-28258 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:332.334.4:338.43(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:6442337 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2505
Število prenosov:586
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GORČAN, Sandra, 2013, Analiza stanja kmetijstva in rabe zemljišč kmetijskih gospodarstev 2000-2010 : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Gorčan. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=28258
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of the state of agriculture and land-use of agriculture holdings 2000-2010
Ključne besede:graduation thesis, agriculture, agricultural land, agriculture census, land use, demography, agricultural holdings, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Ethical paradigm of advertising from advertising agency practitioners' perspective
  2. Razumevanje družbene odgovornosti v turističnih agencijah
  3. Upravljanje z dejavniki za povečanje kreativnosti v oglaševalskih agencijah
  4. Odnos do družbene odgovornosti podjetij med zaposlenimi v slovenskih oglaševalskih agencijah
  5. Percepcija etike med zaposlenimi v oglaševalskih agencijah v času recesije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analysis some criteria of social responsibility in logistics companies
  2. SIST ISO 26000:2010 AS A TOOL FOR IMPLEMENTING CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY INTO COMPANY
  3. Recognition of Slovenian advertising agencies among students
  4. LANGUAGE STYLE ANALYSIS OF SLOGANS IN ADVERTISING TEXTS OF A MOBILE SERVICE PROVIDER
  5. Comparative legal aspect of social responsibility in public corporations

Nazaj