Podrobno

Analiza trga stanovanj po statistčnih regijah v Republiki Sloveniji v začetnem obdobju recesije : diplomska naloga
ID Vrtarič, Erika (Avtor), ID Šubic Kovač, Maruška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,10 MB)
MD5: ADFCFAF84EEBC203C728A8BFEC41690F
PID: 20.500.12556/rul/08f8994e-55ed-4600-88c8-be9a5b07178e

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska dela, stanovanja, globalna kriza, nepremičninski trgi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Vrtarič]
Leto izida:2011
Št. strani:XII, 72 str.
PID:20.500.12556/RUL-27733 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:330.3:332.6/.7(043.2)
COBISS.SI-ID:5459297 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3726
Število prenosov:587
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VRTARIČ, Erika, 2011, Analiza trga stanovanj po statistčnih regijah v Republiki Sloveniji v začetnem obdobju recesije : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Vrtarič. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=27733
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Housing market analysis by statistical regions in the Republic of Slovenia within the initial recession period
Ključne besede:graduation thesis, civil engineering, flat, crisis, investition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Integracija slepih in slabovidnih otrok v vrtec
  2. Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  3. Socialna integracija slepega učenca
  4. Poučevanje otrok s cerebralno paralizo
  5. Socialna integracija otrok s posebnimi potrebami v treh osnovnih šolah v okolici Litije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Socialna vključenost oseb s cerebralno paralizo v družbo
  2. Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
  3. Razvijanje jezikovno-govorne komunikacije pri otroku s cerebralno paralizo z metodo komunikacija, podprta s kretnjami (KPK)
  4. Optimalni razvoj orientacije na ploskvi in listu pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami
  5. Inkluzija deklice s cerebralno paralizo v redno izobraževanje

Nazaj