Podrobno

Analiza uporabnosti metod geodetske izmere GNSS za potrebe spremljanja premikov : diplomska naloga
ID Zorec, Jan (Avtor), ID Stopar, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Sterle, Oskar (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,07 MB)
MD5: ABAD7FC0657F050E107C49FAAE522B9C
PID: 20.500.12556/rul/6130cfe7-3a4b-4aae-bb36-72a26de151bd

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:geodezija, diplomska dela, UNI, deformacijski monitoring, GNSS izmera, geodetska mreža, bazni vektor, terminska izmera, deformacijska analiza, ugotavljanje premikov
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Zorec]
Leto izida:2011
Št. strani:XV, 110 str., [26] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-27661 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:528:336.225.67(043.2)
COBISS.SI-ID:5454433 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3424
Število prenosov:666
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZOREC, Jan, 2011, Analiza uporabnosti metod geodetske izmere GNSS za potrebe spremljanja premikov : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Zorec. [Dostopano 9 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=27661
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the use of geodetic GNSS methods for movements monitoring
Ključne besede:geodetic monitoring, GNSS, geodetic network, base vector, deformation analysis, movements, error ellipse

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Konstruktivistične vzgojnoizobraževalne prakse
  2. Motiviranost dijakov za učenje
  3. Edukativne prakse tretjega tisočletja in njihov vpliv na zaposljivost
  4. Sistem potrjevanja učnih gradiv
  5. Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pedagoška psihologija
  2. "I need instant help"
  3. Zadovoljstvo udeležencev v izobraževanju odraslih
  4. Readiness for e-learning
  5. Razvijanje različnih pismenosti

Nazaj