Podrobno

Dejavniki učiteljeve usposobljenosti za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo : doktorska disertacija
ID Pulec Lah, Suzana (Avtor), ID Tancig, Simona (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1467/1/Pulec_Lah_dr_celota.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,11 MB)
MD5: 34D783B11675F60DABEC4416D80B7FFA

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kognitivne teorije, teorije samoučinkovitosti, vprašalnik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Pulec Lah]
Leto izida:2013
Št. strani:310, [47] str.
PID:20.500.12556/RUL-27154 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.1(043.3)
COBISS.SI-ID:9638729 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3529
Število prenosov:535
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PULEC LAH, Suzana, 2013, Dejavniki učiteljeve usposobljenosti za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : S. Pulec Lah. [Dostopano 19 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=27154
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
  2. Trening organizacijskih veščin pri učencu z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  3. Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
  4. Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  5. Trening za razvoj socialnih veščin pri predšolskem otroku z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  2. Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  3. Značilnosti doživljanja stiske oseb z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  4. Odrasli bolniki z motnjo pomanjkljive pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD)
  5. Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih

Nazaj