Podrobno

Tetivni štirikotniki : diplomsko delo
ID Brezar, Vesna (Avtor), ID Razpet, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1308/1/Vesna_Brezar_Tetivni_stirikotniki_Diplomsko_delo.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (36,12 MB)
MD5: B4723032D81610279C7EE680B9B88C72

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Brezar]
Leto izida:2013
Št. strani:VI, 100 str.
PID:20.500.12556/RUL-27053 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:51(043.2)
COBISS.SI-ID:9563977 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1947
Število prenosov:263
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BREZAR, Vesna, 2013, Tetivni štirikotniki : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : V. Brezar. [Dostopano 14 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=27053
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Meje inkluzivnega izobraževanja otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Kognitivna strategija reševanja fizikalnih nalog za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja

Nazaj