Podrobno

Vloga učitelja pri razvijanju čustvene inteligentnosti učencev v prvem triletju osnovne šole : diplomsko delo
ID Serdt Maučec, Andreja (Avtor), ID Polak, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1296/1/Diploma_%2D_Andreja_Serdt_Mau%C4%8Dec.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,01 MB)
MD5: 2C49DD21C5558472D3D8B440EC037B29

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:čustvena inteligentnost, učitelji
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Serdt Maučec]
Leto izida:2012
Št. strani:74 f., [4] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-27045 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.3(043.2)
COBISS.SI-ID:9551945 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4276
Število prenosov:294
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SERDT MAUČEC, Andreja, 2012, Vloga učitelja pri razvijanju čustvene inteligentnosti učencev v prvem triletju osnovne šole : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Serdt Maučec. [Dostopano 29 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=27045
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Inteligentnost čustev in vodenje projektnih timov
  2. Avtentično vodenje in opolnomočenje v timu na primeru nabavne enote v izbranem podjetju
  3. Analiza vpliva timskega dela na medsebojne odnose ter na učni rezultat študentov
  4. The role of employees and leadership in achieving total quality
  5. Vidik komuniciranja v zdravstvenem timu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
  2. Čustvena inteligentnost v povezavi z odnosi med zaposlenimi v komunalnih podjetjih
  3. Emotional intelligence
  4. Pomen poučevanja čustvene inteligentnosti v poslovnih šolah
  5. Mnenja pedagogov o pomenu čustvene inteligentnosti pri delu z otroki s posebnimi potrebami

Nazaj