Podrobno

Vodna bilanca reke Save : razvoj algoritma Petton za kalibracijo modela Watbal
ID Čotar, Anton (Avtor), ID Brilly, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šraj, Mojca (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,41 MB)
MD5: 14067E024B6AD559B44289C889370ED0
PID: 20.500.12556/rul/993a8f65-2f28-43b3-938c-c37b60e445de

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:HS, diplomska dela, UNI, model vodne bilance Watbal, algoritm Petton, kalibracija modela Watbal, povodje reke Save
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Čotar]
Leto izida:2007
Št. strani:XII, 52 str., pril.
PID:20.500.12556/RUL-26155 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:556.1(282.243.743)(043.2)
COBISS.SI-ID:3733857 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:4875
Število prenosov:635
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČOTAR, Anton, 2007, Vodna bilanca reke Save : razvoj algoritma Petton za kalibracijo modela Watbal [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Čotar. [Dostopano 12 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=26155
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Water balance of the Sava River : graduation thesis
Ključne besede:water balance model Watbal, algorithm Petton, calibration of Watbal, Sava river basin

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Sistem potrjevanja učnih gradiv
  2. Javnopolitično sodelovanje na področju izobraževalne politike
  3. Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
  4. Domovinska vzgoja v kurikularnih dokumentih slovenskega osnovnega šolstva
  5. Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pedagoška psihologija
  2. "I need instant help"
  3. Zadovoljstvo udeležencev v izobraževanju odraslih
  4. Readiness for e-learning
  5. Razvijanje različnih pismenosti

Nazaj