Podrobno

Obravnavanje literarnih del Majde Koren pri pouku na razredni stopnji : diplomsko delo
ID Gorše, Katarina (Avtor), ID Saksida, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/764/1/Obravnavanje_literarnih_del_Majde_Koren_pri_pouku_na_razredni_stopnji.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (732,03 KB)
MD5: C175923AA1831A94C529254D809EEA66

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:književni pouk, podobe otroštva, perspektive
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Gorše]
Leto izida:2012
Št. strani:77 str.
PID:20.500.12556/RUL-26035 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6.09(043.2)
COBISS.SI-ID:9211209 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1780
Število prenosov:541
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GORŠE, Katarina, 2012, Obravnavanje literarnih del Majde Koren pri pouku na razredni stopnji : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Gorše. [Dostopano 30 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=26035
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Learning activities for early programming learning presented at the workshop into space with ScratchJr
  2. Learning computer programming in slovenian elementary schools
  3. Learning basic mathematical concepts with montessori educational methods
  4. First steps into programming through LEGO Mindstorms activities
  5. Early programming learning with programming language Scratch Junior
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
  2. Use of Tynker in early stages of teaching programing
  3. Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
  4. Na pot monografiji
  5. Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju

Nazaj