Podrobno

Raziskava organizacijske kulture v proizvodni organizaciji : diplomsko delo univerzitetnega programa uprava I. stopnja
ID Crnalić, Azra (Avtor), ID Ivanko, Štefan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (842,84 KB)
MD5: 2BAAABA06F3E844E7B271D7A9C43C830
PID: 20.500.12556/rul/d5d1e47b-fe51-40a8-a36f-e98ded6ef35f

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:organizacijska kultura, uspešnost organizacije, konkurenčna prednost, norme, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Crnalić]
Leto izida:2010
Št. strani:V, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-2596 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.73:658.51(043.2)
COBISS.SI-ID:3411630 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3669
Število prenosov:384
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
CRNALIĆ, Azra, 2010, Raziskava organizacijske kulture v proizvodni organizaciji : diplomsko delo univerzitetnega programa uprava I. stopnja [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Crnalić. [Dostopano 18 september 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=2596
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
  2. Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka

Nazaj