Podrobno

Optimalno vodenje prometnih tokov na večnivojskih priključkih tipa "romb" : diplomska naloga
ID Klemenčić, Damir (Avtor), ID Maher, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Lipar, Peter (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,32 MB)
MD5: BAA42043D748E5CD24FF43686CEE9A98
PID: 20.500.12556/rul/46b7f8c9-45d2-445f-b6a2-7070e4e37afe

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska dela, UNI, križanje, razcepno diamantno križanje, romb z zunanjimi pasovi za leve zavijalce
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Klemenčić]
Leto izida:2008
Št. strani:XV f., 89 str.
PID:20.500.12556/RUL-25953 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:625.739:656.1.05(043.2)
COBISS.SI-ID:4566113 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2884
Število prenosov:318
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KLEMENČIĆ, Damir, 2008, Optimalno vodenje prometnih tokov na večnivojskih priključkih tipa „romb“ : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Klemenčić. [Dostopano 18 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=25953
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Optimal traffic flow control on diamond interchanges : graduation thesis
Ključne besede:graduatiojn thesis, civil engineering, interchange, diamond interchange, diverging diamond interchange, single point diamond

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Developing listening skills in teaching English as a foreign language to fifth graders
  2. Pupils' attitudes towards learning English as a foreign language in grades 5 and 6 of primary school
  3. Use of the total physical response storytelling method when teaching English as a foreign language in the first grade
  4. Analysis of the tasks for the development of writing skills in workbooks for teaching English as a foreign language to the fourth and fifth graders
  5. Descriptive assessment of English as a foreign language in the second grade of primary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
  2. Use of Tynker in early stages of teaching programing
  3. Organizacija in okoliščine izvajanja zgodnjega učenja tujih jezikov na osnovnih šolah
  4. Na pot monografiji
  5. Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju

Nazaj