izpis_h1_title_alt

Metodologija trženja mobilnih aplikacij : diplomsko delo na univerzitetnem študiju
ID Nedović, Milan (Avtor), ID Rupnik, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/2002/1/Nedovi%C4%87_M%2D1.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:iOS, Apple, App Store, mobilna aplikacija, marketing, optimizacija, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Nedović]
Leto izida:2013
Št. strani:54 str.
PID:20.500.12556/RUL-25912 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.9:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:9757780 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1533
Število prenosov:351
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:iOS, Apple, App Store, mobile application, marketing, optimization, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj