Podrobno

Premične varnostne ograje : diplomska naloga
ID Čokl, Rok (Avtor), ID Juvanc, Alojzij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rijavec, Robert (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,23 MB)
MD5: 8F3DD99E5943017B16556503B616CA30
PID: 20.500.12556/rul/8ba92fa1-6763-42eb-a98f-8e3a3ffd6669

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska dela, VSŠ, premična varnostna ograja, mini varnostna ograja, rekonstrukcija, prometni pas
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Čokl]
Leto izida:2007
Št. strani:IX f., 60 str.
PID:20.500.12556/RUL-25165 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:625.74:692.88(043.2)
COBISS.SI-ID:3510625 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3550
Število prenosov:427
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČOKL, Rok, 2007, Premične varnostne ograje : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : R. Čokl. [Dostopano 22 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=25165
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Moveable safety barriers : graduation thesis
Ključne besede:moveable safety barrier, mini safety barrier, reconstruction, trafic lane

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Drawings of children with speech and language impairment
  2. Children with speech and language disorders in regular primary schools
  3. Storytelling of the five year old boy with minor speech language disorder
  4. Adapting the work to a child with speech and language disorder
  5. Narrative abilities of children with speech and language disorders and children with typical development
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Raziskovanje jezikovnega razvoja otroka, pripovedovanje zgodbe
  2. Pomen sodelovanja med vzgojitelji, starši in logopedom pri vključevanju otroka z govorno-jezikovnimi motnjami v vrtec
  3. Značilnosti govora in jezika pri 5-letnemu otroku z diagnozo otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  4. Program zgodnje pomoči in podpore otroku z govorno-jezikovnimi motnjami na ravni predšolske vzgoje in izobraževanja
  5. Smernice za spodbujanje rezilientnosti in samostojnosti pri otroku z govorno-jezikovnimi motnjami in učnimi težavami

Nazaj