Podrobno

Prekladna konstrukcija mostu na avtocesti : diplomska naloga št. 2865
ID Frelih, Dunja (Avtor), ID Saje, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (935,61 KB)
MD5: A90A306E00DFF45FD1ABF0D55310A724
PID: 20.500.12556/rul/fb8c26f9-4c8c-4b39-942b-d1bcb7a0cb73

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska dela, UNI, konstrukcijska smer, mostovi, prednapeti beton, dimenzioniranje, tehnologija postopnega narivanja, prometna obtežba, evropski standardi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Frelih]
Leto izida:2006
Št. strani:IX, 96 str.
PID:20.500.12556/RUL-25148 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:624.012.46:624.21(043.2)
COBISS.SI-ID:3014753 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:6948
Število prenosov:866
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
FRELIH, Dunja, 2006, Prekladna konstrukcija mostu na avtocesti : diplomska naloga št. 2865 [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Frelih. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=25148
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Deck Construction of Highway Bridge
Ključne besede:bridges, prestressed concrete, design, bridge launching, traffic load, european standards

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Reprezentiranje matematičnih pojmov pri pouku matematike na razredni stopnji
  2. Learning basic mathematical concepts with montessori educational methods
  3. Understanding mathematical proof and the validity of proofs in elementary school
  4. Criteria for suitability of virtual manipulatives for learning basic algebra
  5. Didactic aspects of working with gifted children in mathematics class
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. The tangram in lower primary mathematics
  2. Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
  3. Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
  4. PEDAGOGICAL TOOLS FOR TEACHING MATHEMATICS IN THE PRIMARY CLASSROOM
  5. Observing pupil activity during student presentations in maths classes on the elementary level

Nazaj