izpis_h1_title_alt

Predlog vzpostavitve storitvenega centra na osnovi ogrodja ITIL V3 in Six Sigme : magistrsko delo
ID Kastelic, Miha (Avtor), ID Peer, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/1258/1/Miha_Kastelic_magistrska_2011.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:upravljanje storitev IT, ITIL, Six Sigma, storitveni center, BPMN, računalništvo, magisteriji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kastelic]
Leto izida:2011
Št. strani:81 str.
PID:20.500.12556/RUL-25080 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004(043.2)
COBISS.SI-ID:8152916 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1736
Število prenosov:244
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:IT service management, ITIL, Six Sigma, service desk, BPMN, computer science, master's degree

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj