izpis_h1_title_alt

Celostni model računalniških predmetov s poudarkom na konstruktivizmu, projektnem in kolaborativnem delu : magistrska naloga
ID Žerovnik, Alenka (Avtor), ID Rugelj, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/1099/1/Zerovnik_Alenka_mag.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:didaktika računalništva, teorije učenja, konstruktivizem, mešano učenje, model za poučevanje računalništva, projektno delo, problemsko učenje, aktivno učenje, računalništvo, magisteriji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Žerovnik]
Leto izida:2010
Št. strani:189 str.
PID:20.500.12556/RUL-24891 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004(043.2)
COBISS.SI-ID:7763540 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1645
Število prenosov:304
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:computer science education, theory of learning, constructivism, blended learning, teaching model for computer science subjects, project work, problem based learning, active learning, computer science, master's degree

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj