Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Celostni model računalniških predmetov s poudarkom na konstruktivizmu, projektnem in kolaborativnem delu : magistrska naloga
ID
Žerovnik, Alenka
(
Avtor
),
ID
Rugelj, Jože
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://eprints.fri.uni-lj.si/1099/1/Zerovnik_Alenka_mag.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
didaktika računalništva
,
teorije učenja
,
konstruktivizem
,
mešano učenje
,
model za poučevanje računalništva
,
projektno delo
,
problemsko učenje
,
aktivno učenje
,
računalništvo
,
magisteriji
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[A. Žerovnik]
Leto izida:
2010
Št. strani:
189 str.
PID:
20.500.12556/RUL-24891
UDK:
004(043.2)
COBISS.SI-ID:
7763540
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
1690
Število prenosov:
304
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
computer science education
,
theory of learning
,
constructivism
,
blended learning
,
teaching model for computer science subjects
,
project work
,
problem based learning
,
active learning
,
computer science
,
master's degree
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj