Podrobno

Mnenje učiteljev o učnih gradivih za slovenščino v 4. razredu osnovne šole : diplomsko delo
ID Kozina, Urška (Avtor), ID Bešter, Marja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/402/1/Diplomska_naloga_%2D_Ur%C5%A1ka_Kozina.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,15 MB)
MD5: 2FF5CFF16C8E632F54693D2CBB06980F

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učna gradiva, jezikovni pouk, metode dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Kozina]
Leto izida:2011
Št. strani:80 str.
PID:20.500.12556/RUL-24546 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6(043.2)
COBISS.SI-ID:8944457 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3361
Število prenosov:453
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOZINA, Urška, 2011, Mnenje učiteljev o učnih gradivih za slovenščino v 4. razredu osnovne šole : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : U. Kozina. [Dostopano 5 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=24546
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Verifikacija komunikacijskih protokolov na osnovi barvnih Petrijevih mrež
  2. Uporaba mehke logike za modeliranje bioloških sistemov na primeru signalne poti MAPK
  3. Vrednotenje funkcionalnih regij s pristopom mehke logike
  4. Vessel multi-parametric collision avoidance decision model
  5. Toward objective assessment of the conservation status of (the Natura 2000) forest habitat types
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Fuzziness versus probability again
  2. Vodenje SCARA robota z mehko logiko
  3. Adaptivni regulator z mehko logiko za dvoosni SCARA mehanizem
  4. Vpliv strukture znanja na ključne indikatorje procesa v zavarovalništvu
  5. Varovanje govorno vodenega invalidskega vozička z uporabo mehke logike

Nazaj