Podrobno

3D vizualizacija v izobraževanju : diplomsko delo
ID Kristan, Nataša (Avtor), ID Leonardis, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/350/1/diploma_Natasa_Kristan.pdf Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,51 MB)
MD5: 0555C87F738150FB964A161868C656AA

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Kristan]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 77 str.
PID:20.500.12556/RUL-24473 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.4(043.2)
COBISS.SI-ID:8958793 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1963
Število prenosov:261
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRISTAN, Nataša, 2011, 3D vizualizacija v izobraževanju : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Kristan. [Dostopano 13 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=24473
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Reading anxiety, reading comprehension and reading-to-learn strategies in students with specific learning difficulties
  2. Activites in emotional and social areas for students with specific learning disabilities in elementary school
  3. Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Addressing learning abilities, self-efficiency and attribution styles of children with specific learning disabilities
  5. The importance of learning and developing self-advocacy skills for students with specific learning disabilities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. The social acceptance of secondary school students with learning disabilities (LD)
  2. Formative assessment of a child with specific learning disabilities
  3. Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti za krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka

Nazaj